Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2015 20:04 - Красивата Константина Живова с първи, вълнуващ роман
Автор: huligankata Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1215 Коментари: 0 Гласове:
0



huligankata.com
image

Бих искала читателите да разберат моята теория за любовта и затова, че когато обичаш трябва да си искрен, без значение дали ще ти отвърнат със същото.

Твоята книга си има трейлър, което само по себе си е загадъчно, интересно и нестандартно. Във филмчето виждаме обещание за интересна история свързана с женското приятелство, греховната, забранена любов, сълзи, драма… Разкажи повече за сюжета на романа!
Това е любовен роман, който се надявам да докосне всяка една дама. Написах го с много емоция и силни чувства, които имам в сърцето си. Три силни женски истории! Всяка една дама, която чете книгата е преживявала такива моменти и е търсила своите истини. „Завинаги“ има много силно послание и към мъжката аудитория. Това, което искам да кажа на мъжете и жените се крие в редовете на книгата.
Вдъхновена ли е „Завинаги“ от действителни лица и реални събития?
Книгата в вдъхновена от живота, от любовта, от приятелството.
 Какво провокира едно младо и красиво момиче да започне флирт с думите?
От дете пиша. Пишех стихове като ученичка. Винаги съм имала усещането, че ще започна да пиша сериозно или поне ще се опитам, но никога не събирах не толкова смелост, колкото упоритост. Оказа се, че да напишеш книга е много, ама много трудна задача. Имаше моменти, в които мислех че ще се откажа. Но вдъхновението не ми позволяваше. Имах историята в главата си, сцена по сцена и просто трябваше да имам упоритостта да я напиша с думи. Тази книга е моето малко дете. Връщайки се назад във времето се оказа, че от първата написана дума до момента, в който хванах изданието в ръцете си, изминаха точно девет месеца.

Освен четиво, забелязвам, че твоят роман е изпипан доста добре от маркетингова гледна точка. Трудно ли се издава сега в България и лесно ли намери спонсори, които да подкрепят идеята?
От години работя в телевизия, занимавала съм се и в киното. Имам много приятели и колеги, от които съм се учила в години. Със започването на книгата аз имах ясна идея за цялата кампания и как бих искала да бъде представена. Затова създадох видео, с огромната помощ на един прекрасен човек и професионалист, фотографът Петър Тодорински. Най-интересното е, че тази книга има музика, специално композирана от известния български музикант Георги Янев.

image

„Завинаги“ скоро излиза на книжния пазар.

Разчиташ ли, че името ти на популярно лице ще спомогне за продажбите?

Не мога да кажа. Не мисля. Книгата тръгва по своя път сама, аз свърших моята работа. Сега думите ще са лицето, което ще ме представя. Благодаря на хората, които повярваха в нещо различно. Да инвестираш в книга, и то на човек, който за първи път му се случва е голяма смелост, но съм сигурна, че не са сбъркали.
И от книгите към хората. Какво е житейското и професионално предизвикателство, което те вълнува сега?
Най-важното за мен като цяло в живота е здравето! Винаги за това съм се молила, за мен, за моите близки и приятели. Аз съм от хората, които не могат да стоят без да има напрежение. Затова продължавам с пълни сили да развивам моя блог TRY WITH INA и още повече ще се концентрирам върху инициативата, която създадох преди година „ПЪТЯТ НА СМЕЛИТЕ“. Скоро ще има какво да разкажа по темата.

image

„Любовта е моята движеща сила“ (сн. Петър Тодорински)

Казваш, че любовта е твоята движеща сила. Имаш ли човек до себе си и той ли беше първият, с когото сподели идеята за романа?
Да, разбира се.
 Какво е чувството, което искаш да оставиш в твоите читатели, след като прочетат книгата?
Бих искала да им вдъхна повече кураж, повече вяра в самите тях. Бих искала да разберат моята теория за любовта и затова, че когато обичаш трябва да си искрен, без значение дали ще ти отвърнат със същото. Важното е да опиташ.
А какви чувства владееха теб, докато изграждаш образите и описваш случките. Знаем, че писането е нещо много интимно, много истинско…
ЛЮБОВ. Няма друга дума и друго усещане.
Ина, „завинаги“ не е ли много силна дума? Ти можеш ли да я кажеш със сигурност на някого?
www.youtube.com/watch



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: huligankata
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 184947
Постинги: 151
Коментари: 18
Гласове: 69
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930