Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2007 18:37 - Марк Твен
Автор: pafffka Категория: Изкуство   
Прочетен: 1636 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.03.2009 16:06


  • Истината е най-скъпото нещо, което притежаваме. Нека я пестим!
  • Винаги, когато съм се отклонявал от навиците и принципите си и съм изричал някоя истина, на слушателя не му е достигала сила на духа, за да й повярва.
  • Говори истината и тогава няма да ти се налага да помниш нищо.
  • Не отлагайте нищо за утре, ако можете да го отложите за другиден.
  • Никога не съм допускал училищните занятия да пречат на образованието ми.
  • Човекът, който не чете добри книги, няма предимство пред човека, който не може да ги чете.
  • Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
  • Не искам да си развалям отношенията нито с Рая, нито с Ада. Имам приятели и на двете места.


http://sashoblog.net/wise_thoughts/the-best-of-mark-twain/



Тагове:   афоризми,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nav - Зъл е този тип :)
08.05.2007 12:23
Снесъл е любимата ми фраза: 'който няма чувство за хумор, най-вероятно няма никакво чувство.'
цитирай
2. pafffka - още една-две любими:
08.05.2007 14:40
"Когато искам да прочета нещо наистина хубаво, сядам и си го написвам."

и

(перифразирано по памет)" Изяждайте по една жива жаба на закуска и нищо по-лошо няма да ви се случи през целия ден."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pafffka
Категория: Изкуство
Прочетен: 637335
Постинги: 167
Коментари: 125
Гласове: 1079
Архив