Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2006 12:51 - Думитру М. Йон
Автор: pafffka Категория: Изкуство   
Прочетен: 1078 Коментари: 0 Гласове:
0



Думи

След като години търсих
превъплъщенията
на една неизречена дума,
разбрах,
че синонимите са ме заслепявали
и разпокъсах целия речник.
Обърнах се назад,
към лабиринта,
и тогава усетих
как всяка от думите
предопределя възможен изход.

Но аз имам ключ
само за една от тях. 

...

Молитва

Обходих друмищата,
но не стигнах своя дом.
И щракна капана за душата ми.

Къде ли да я търся аз не зная,
не мога да я викна:
дали не скита някъде,
дали е недоволна...

Ах, защо не викне моята душа,
и защо ли не проплаква?
Мога ли да я намеря?
Като дете да я приспя,
за ден, за два или пък до смъртта й.

Но дано не се изплаши тя от мен -
моята душа. 

...

превод: Огнян Стамболиев 
http://liternet.bg/publish17/o_stamboliev/index.html




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pafffka
Категория: Изкуство
Прочетен: 637434
Постинги: 167
Коментари: 125
Гласове: 1079
Архив