Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2006 19:16 - Румен Цонков
Автор: pafffka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2076 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2007 18:44


Направих откритие!
В състояние съм да развивам твърде лесно зависимости от всякакъв род. Например – макар и банално, зависим съм от никотина. Но открих и други зависимости. Зависимост от сладкото, зависимост от соленото, зависимост от лютото, а бе въобще зависимост от храната.
Зависим съм от работата. Зависим съм от почивката. Тук е мястото да отбележа, че съм независимо мързелив.
Къпя се всеки ден, а често и по два пъти. Значи зависим съм към къпането.
От малък развивам зависимост към музиката. Тази е една от разнообразните ми зависимости. През определен период от време сменям стиловете. От доста време обаче съм се заковал на джаза. Трябва да съм станал хипер зависим от него.
Зависим съм към дрехите. Това е видно с просто око, стига разбира се да не ме чете някой воайор.
Зависим съм и към миенето на зъби, както и към почистването на уши.
Трябва честно да си призная, че съм зависим и към някои по-лични неща, като оригването, пръцкането, пишкането, акането и (мастурбирането). Т.е. много съм зависим от тялото си. При някои хора тази зависимост е твърде миризлива. Аз мога да се похваля, че с моята зависимост към тялото попадам в златната среда, поне що се касае до миризмите.
Много ми си ще да навляза малко по-дълбоко в зависимостите си. Като погледна през рамо назад виждам една доста сериозна зависимост към родителите. Тази зависимост е и взаимозависимост, ама на децата като порастнат малко им тежи тяхната половина, която си е чиста зависимост. От родителската зависимост е редно да се обърне внимание на зависимостта към Мама. Много е силно това. Толкова много любов и грижа има там, че е просто изключено да не станеш зависим. Тук се развива хронична нужда от ежедневна доза Мама. Хубавото е, че има и заместители. Като поотраснеш, се появява възможността да замениш постоянното приемане на Мама с някои други наркотици – често по-тежки. Разреждането на Мама с равни дози Гадже носи огромно удовлетворение. Рано или късно обаче се появяват и някои усложнения. Гаджетата имат неприятното свойство да забременяват например. Има и едно паразитно обществено явление свързано с тях, наричано в разговорния език “Брак”. Интересното тук е, че това обществено явление само по себе си също е в състояние да се превърне в зависимост. Тук обаче, имам само странични наблюдения и не смея да навлизам в подробности.
Иска ми се пак да се върна на зависимостта си “Гадже”. Това за мен е една сложно комплексна зависимост, изградена от множество по-малки. Както следва:
- Зависимост от получаване на любов
- Зависимост от даване на любов (голям купон става отсрешната страна като се дърпа)
- Зависимост от получаване и даване на топлина
- Зависимост от това да се чувстваш цял (представи си само колко половинки хора се разхождат по улиците)
- Зависимост от секса
- Зависимост от редовния секс (това са различни неща – неопитните ги смесват, и после се получават експериментални грешки)
- Зависимост от това да си губиш времето, губейки го с Гаджето, или губейки времето на Гаджето
- Зависимост от това да не се чувстваш самотен – паралелно с това, Гаджето ти дава възможност доста често докато сте заедно, да се чувстваш самотен, следователно:
- Зависимост от самотата
Има една много важна зависимост, Зависимост от ревността. Тази зависимост е би-валентна в повечето връзки, като често някой от партньорите е по-валентен от другия.
[Опа, още една моя зависимост, Зависимост от това да се правя на важен, като че ли другите не са учили химия и физика. Ама много съм зависим от това да важнича, зависим съм от аплодисменти, зависим съм от чуждото “БРАВО”, зависим съм от това, че ми се иска да съм уникален (Уникална зависимост му викам), а ако ми дадете власт и към властта ще развия зависимост!]
Много невъзпитано от моя страна, да прекъсвам собствените си мисли, за което моля да бъда извинен!
И да не забравя, имам впечатляваща по своите размери Зависимост към мисленето.
Та да се върнем на гаджетата. Има още една силно разпространена зависимост, Зависимост от постоянен контакт. Влияе зле на сметката на телефона, транспортните разходи, както и върху още един куп материалности. Проявява се в дълги телефонни разговори, писане на писма, постоянно пътуване, болки в областа на стомаха и кръста, както и силна нервност при по-продължителна липса на контакт, например няколко часа. Слава богу, това е и най-лесно задоволимата зависимост, вдигаш телефонната слушалка, ако не стане, скачаш в обувките, ако и това не работи, спокойно можеш да започнеш да си скубеш косите косъм по косъм.
Зависимостта Гадже освен интимна е и социална зависимост, та нека разгледаме още някоя.
Зависимост Приятели. Една непостоянна зависимост, чиито амплитуди точно отговарят на прекъсванията в зависимостта Гадже. Зависимостта Приятели е особено полезна като ти е тъпо, самотно, и нещастно. Тогава задължително проявяваш активност в търсене на отдушник. Зависимостта Приятели се проявява и в по-елементарни случаи, като непосилното желание от алкохол, нездравословна храна, подскачане и потене, под мощните физически деградивни децибели на музиката в някой клуб. Задоволяването на тази зависимост води до недоспиване, главоболие, и заблуждението, че живота не е чак толкова скучен.
Изключено е да не спомена и зависимостта от това да се чувствам, и зависимостта от това да чувствам.
Вече споменах за зависимостта си да чувствам любов, но съм зависим и да изпитвам омраза, зависим съм да изпитвам страх, зависим съм към завистта. Зависим съм и към това да не чувствам нищо – рядко се проявява, но все пак си е зависимост.
Много съм зависим от това да се чувствам щастлив.
Зависим съм от това да съм нещастен. Много ми харесва, и странното е , че да се чувствам нещастен, ме прави щастлив. Рискувам пак да навляза в противоречие със себе си, затова загърбвам темата за зависимостта си от нещастието.
Мечтая да развия постоянна, дори хронична зависимост към НЕчувстване. Ако го сторя обаче, ще ми лепнат някоя титла “Гуро”, “Учител” или нещо такова, и ето ти нова зависимост.
Зависимостта ми към чувствата доста ме изморява.
В момента развивам зависимост към химикала, и мисля да спра с писането, преди да стана някой силно зависим писател, и множество нищо не подозиращи хора, да развият зависимост към моята зависимост.
Като заключение , искам да кажа, че имам толкова много зависимости, така съм се увесил на тях, че и да искам не мога да падна. Все ще се намери някоя зависимост дето да ме задържи. Само се чудя, трябва ли да се чувствам сигурен и защитен с моите зависимости, или трябва да ги лекувам?
Много съм объркан! 

из : http://bezzaglavie.net/library.php?id=166<r



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pafffka
Категория: Изкуство
Прочетен: 637570
Постинги: 167
Коментари: 125
Гласове: 1079
Архив