Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2006 23:20 - Волфганг Вайраух
Автор: pafffka Категория: Изкуство   
Прочетен: 1051 Коментари: 0 Гласове:
0



Писателят

писателят към друг писател:
заеми се с книгата си,
от значение си само ти,
оглеждай се, оглеждай новото,
единствено еснафът спи,
но думите ти са делата.
...

Пешеходци

аз съм представител
представям всичко
стоката няма значение
ако никой не я знае
тогава сте модерна домакиня
ако мнозина вече я имат
тогава сте в крак с времето

аз проучвам общественото мнение
правим средностатистически извадки
но тези извадки
са наши извадки
нищо не е обективно
както си постелеш
такова ще ти е бъдещето

аз съм гадателка на ръка
линиите са
каквито са
но линиите са бъдещето
ако клиентът ми харесва
ще му върви в живота
но не съвсем
съвсем се набива на очи

аз съм просяк
преглъщам трохите
та тези горе да не се задавят
прекаленото е нездравословно
тези долу трябва да участват
милостта е доброволна
нищо не ти струва

аз съм дете
всички ме подритват
скоро вече няма да съм дете
тогава аз ще подритвам

аз съм ученичка
мъчно ми е за моите учители
моите почти забравени възлюбени
ще ми напишеш ли шестица

аз съм жената от градския клозет
там съм
където всички са равни
всички еднакво дребни
стотинка и автомат
нужда и топче хартия
всички от мен зависят

аз съм от тайните служби
назначен съм заради сигурността
сигурността на малцинството
е по-важна от тази на мнозинството

аз съм футболист бранител
силата ми е в краката
главата ми е кух орех
но последната събота поумнях
направих погрешна стъпка
остарявам

аз съм домакиня
взимам яйцата
разбивам жълтъка с бъркалката
разбивам го до кремообразна маса
разбивам белтъка на твърд сняг
разрезът с ножа трябва да личи
и скоро тортата е готова
така мъжът ми ще си хапне с охота

1978

В превод от немски - Венцеслав Константинов

http://liternet.bg/




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pafffka
Категория: Изкуство
Прочетен: 637333
Постинги: 167
Коментари: 125
Гласове: 1079
Архив